click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Monday, May 17, 2010

kisah dua org perempuan...~


hari ni, berat ati btol nk tggl kan rmh...nk wat cmna, kena blk shah alam sbb klas short course dah nk start esk...dlm keadaan sedey2 tu, aku nek la bas...owh, alangkah x percaya nyer, ayh aku bli tiket seat depan skali,huhu...taw2 je la, kalo duk dpn sgt or blakang sgt kompem2 x leh nk tdo...die punyer goyang x hengat kalo bas lalu jln x rata...

ok, lupakan kesedihan aku tu, kite berbalik cte asal...nk di jadikan cte, aku duk sblh sorg akak ni, umor dlm lingkungan 30-an la...bleh plak die parking masok kawasan aku...dok menonggeng ngadap aku...aduh...~x psl2 aku kena dok sket jer...kalo awek cun xpe la jgk kan??huhu...x lme pastu, dtg plak sorg pompuan lg, gaya mcm dak U,muda lg la...pastu die tnya kat aku...

budak U : awak punya seat nombor bpe??...
aku : nombor 1...(tp akak sblh aku wat dunno jer...pastu die pon cr la seat len...kebetulan driver bas nmpk die mcm mencari2 seat...)
driver : adik ni seat nombor bpe??...
budak U : nombor 2(seblh aku la...)

pastu driver 2 tanya la kat akak sblh aku tu...
driver : awk seat nombor bpe??"...
akak tonggeng : mana da nombor kat tiket tu...(dgn selamba nyer)

driver tu tgk la tiket akak tu....
driver: ni ha nombor ada, 29 kan??....
akak tonggeng : mana la saya tahu, td xda org, saya ddk la cni...(eh,tkr cte plak die ni...)
driver : mana blh cmtu, kena la ddk seat sendiri, nnt org len bising...
akak tonggeng : ala, same je la duk mana2 pon...(sambil menjeling budak U tu...)

die pon kemas2 brg die nk pindah...
akak tonggeng : nk tkr ke x ni??(tgk budak U tu mcm x bergerak pon...)
budak U : xpe la kak...(sambil senyum2...)
akak tonggeng : ala, kalo x nk tkr x yah la bising2 td!!! haish, ape la!!!

padahal budak U tu xda pon ckp nk tukar td, akak tu yg beriya sgt...~
budak U tu pon duk la seat laen...aku yg berada di tgh2 dua org pompuan tu hanya mampu diam...nk je aku sound akak tu, dah la salah die, nk mrh2 plak kenape??mulot mcm longkang, ceh!!

*p/s : knp la bkn awek tu x tkr tempat td, kalo x bahagia aku!!hehe...~ =D

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails