click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Wednesday, August 17, 2011

tali pinggang kulit babi d Jusco Bukit Tinggi?? [fakta]

gambar hiasan



salam semua...


terkejut dgn tajuk entry hari ni?? kalo korang terkejut, aku lagi la... utk pengetahuan korang, entry kali ni aku bkn la copy paste dr blog2 laen, sbb aku sendiri yg jmpa menda ni...skrg ni produk dr BABI sgt merisaukan utk org2 Islam, lebih2 lg sejak dua menjak ni terlalu byk berita seumpama ini dibongkarkan~


Ahad lalu, 14 Ogos 2011, aku dgn kwn2 aku g Jusco Bukit Tinggi Klang utk shopping raya...dr satu kedai ke kedai yg laen, akhirnya kami singgah satu kedai yg x silap aku namanya Cotton. kalo korang ni slalu lepak mall, mesti korang perasan kedai ni, byk gak aku tgk cawangan die....time kitorang g KL pastu, ada gak jmpa kedai ni...ini yg buat aku risau sgt2...


berbalik kpd cerita, time kami tgh dok belek2 baju kat kedai tu, aku pon pegi kat bahagian seluar ni....aku tertarik sbb die ada letak tali pinggang kat seluar tu...aku agak obses dgn tali pinggang kulit sbb ada seorang pakcik ada ajar cmna nk tahu tali pinggang kulit ori atau x...

bintik tiga d kulit babi


tgh belek2 tali pinggang tu, aku tersedar yg permukaan tali pinggang tu ada bintik tiga...aku mula cuak...aku panggel kawan2 aku yg laen, semua ckp yg tali pinggang kulit babi...SHIT giler dowh...seb baek aku pegang kat bhgn depan jer... pas tahu pasal tali pinggang kulit babi tu, trus kami kuar dr kedai tu...


*p/s: nampaknya mereka ni sgt tidak mengambil kesah sensitiviti org Islam...kpd korang yg baca entry ni, sila sebarkan kpd rakan2 laen~

*p/s/s: sori aku x teringat nk amik gmbr~

2 comments:

Luqman said...

peh..bahaya.. nk beli kne hati2..

merahitujambu said...

huish....biar betik...xmoh laa pegang2..bahaya laa..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails