click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Wednesday, August 10, 2011

JOM HEBOH BLOG BARU !! [edisi dspp-Z!]


salam semua....


org kata, tuah ayam nmpk d kaki, tuah org aku pon x tahu,hahaha....itulah ibaratnya bila...(sila smbg sendiri,hahaha....) K la, pape pon sbg blogger baru (baru lah sgt~) mcm aku ni, yg followers ntah bape kerat jer, ditambah plak keMALASan tahan cipan, mmg seswai sgt lah join program2 kesedaran diri mcm ni....


kalo sblm ni aku ada join program BlogWalking [klik sini] bersama blogger Zeeck, hari ni aku d takdirkan bertemu dgn satu lg program yg tidak kurang menariknya...objektif sama, utk mengumpulkan rakan2 blogger & followers...~


x paham??? sori lupa nk bitau yg aku ada join satu blog ni, name nyer blog tu [hasrulhassan] yg mana beliau ni dgn sukarela & baek hati nya cuba menolong blogger lemah smgt mcm aku ni membina pengaruh tersendiri dlm arena Blogger ni.... (aduh, ayt dah mcm wakil rakyat,huhu...)


nk join gak??? JOMMM!!!! dgn syarat blog anda mesti lah kurang drpd 500 followers, baru lah layak nk join... nk link?? klik saja di sini --> [hasrulhassan]


*p/s: SELAMAT DATANG kpd admin [hasrulhassan] & x lupa juga pd blogger2 laen... harap korang enjoy dgn blog ni~ =D

5 comments:

civil kawan(kure2) said...

menjenguk disini.. wah die join gak segmen ni22. hehe.. =)

amer_hoosynie said...

civil kawan(kure2): mestilah!!! =D

Admin said...

Salam. Terima kasih kerana sudi join. Listing telah dilakukan di sidebar blog Bangku Kosong.

Moga ia akan berikan manfaat pada blog ini.

Terima kasih kerana mengibarkan Jalur Gemilang di blog anda!!

Aziela said...

Kita follow dari segmen ini... Salam perkenalan

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

Datang singgah n follow dari segmen BK..anda??heheh :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails