click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Sunday, August 7, 2011

Malaysia ada kaum baru!!! [bikin panas]


salam semua...


lame giler x tulis blog... ntah cmna aku mula meng-anak tiri kan blog yg aku puja sikit masa dulu,huhu...diam2 ada juga kwn2 yg baca entry yg x semenggah ni...ada gak yg tanya biler nk update entry...aku x reti nk jwb cane, aku mcm xda mood nk sentuh blog sejak kebelakangan ni...


TAPI!!!!! tetiba aku nk update entry hari sbb aku ada terbukak satu blog ni, name die AYAM & BABI...mmg name blog die agak SADIS sket, hahaha.....tp isi kandungan die agak menarik minat aku...


apa yg aku nk sampaikan ari ni berkenaan satu penemuan baru (bg aku la...) yg didedahkan penulis blog berkenaan...agak mengejutkan....dan juga agak BIKIN PANAS...~~


kalo sebut saja MALAYSIA, org akan kata kita rakyat berbilang kaum...spt yg kita tahu, kaum majoriti ialah Melayu, Cina & India...sgt sinonim~~ mmg dr kecik kita diajar cmtu...


TAPI!!!! (tapi lg~).......yg aku terkejut beruk giler ni, ada satu lg kaum dlm diam2 sudah mau langgar ini tempat!!!! x sangka mereka cuba menakluk kita dlm diam....spt pepatah, DIAM-DIAM UBI~ (anda smbg sendiri~) hahaha....


pape pon, aku mls nk merepek pjg2, kita ZASSSSS~~~

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




*p/s: amacam?? TERANGKAT TAK??? =D

5 comments:

Umie Nadhirah said...

hadoi dah kenape pulak google translate wat lawak pepagi buta ni? haha

kat header kau tu UiTM ye?

Unknown said...

smpai hati kutuk pakistan negara tercintaku....

erkkk

Mang said...

cam cibai Google translate

kEy said...

hahaha~ sengal giler google translate neyh~~

amer_hoosynie said...

Umie Artoqiemie : lawak bikin panas,huhu...header mana ni???

nub: warga negara ke?? =D

Mang: cilaka kan?? huh!

kEy: hahaha...~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails