click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Sunday, August 21, 2011

'Tak Nak Merokok Bersama PILIHAN HATI' [kempen]


salam semua....


tgh bkk entry member2 blog td, terbaca plak pasal segmen yg agak menarik ni...tetiba nk join plak...x salah kan seorang perokok join kempen bagus cmni kan?? dan sebenarnya perokok itu sendiri lebih arif tentang topik cmni...


kpd semua pembaca dr blog [pilihan hati], kat sini aku sertakan satu link ke entry aku buat tahun lepas yg kebetulan ada cerita pasal rokok ni [klik sini] yg bertajuk "Aku Pembunuh"... aku harap korang dpt sedikit input dr situ yg mana aku tulis btol2 ikhlas dr hati aku ni... smoga slps membaca entry tersebut, korang dpt tukar pemikiran korang yg sering kali memandang hina golongan perokok ini... =)


akhir kata dr aku - "Kenapa perlu hina JIKA kita mampu tolong mereka~"


2 comments:

Muslimah Optimis said...

hihi.. tak salah perokok nak join.. dan tetiba nak tanya.. takdak rasa nak berhenti merokok ke?? hehe

amer_hoosynie said...

MO: ce tnya pd mana2 perokok, paling tidak pon mesti ada secebis keinginan nk berhenti...tp apakan daya, semuanya sia2 tanpa sokongan org yg terdekat~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails