click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Thursday, July 15, 2010

impak lagu UiTM d Hatiku...~


Logo kebanggaan pelajar UiTM

salam...hye suma...masa aku tulis entry ni dah kul 2.30pg...waktu paling ideal utk membebel kat blog,huhu....agak pnt ari ni...pg ada klas,ptg ada perjumpaan dgn Dekan(tp die xda pon..)...mlm plak g tgk movie cte Predator(okay la...) then tetiba member aku call nk jmpa pastu...dlm kul 1pg br sampai rmh...bdn dah melekit,dr pg td x mandi,huhu...now,br mandi,br best nk tulis blog,huhu...agak pjg nyer mukadimah hari ni ye...~ =D

okay la,mari kite borak2 psl entry ari ni...tetiba plak nk cte pasal UiTM...besenyer student kalo ckp pasal UiTM, mesti nk negatif jer...kutuk sana la,kutuk sini la...mls nk cte kat sini,nnt x psl2 blog aku kena blacklist,huhu...
UiTM Shah Alam

jom kite tgk dr segi positif plak...bdk2 UiTM,sila take note kay,huhu...cte nyer cmni...kan ptg td ada perjumpaan dgn Dekan...so sbg mukadimah nyer,kitorg d mntk nyanyikan lgu Negaraku...bersemangat aku nyanyi td,maklum la paling last aku nyanyi lagu Negaraku sem lepas time2 program cmni la...kalo x,haram nk nyanyi,huhu...then next song,lgu Wawasan Setia Pelajar...lgu yg wajib d nyanyikan kalo ada program rasmi...bertambah aku bersemangat!!!aku nyanyi ikot tempo,yela kat rmh asik melalak lgu Shahir je, ape slh nyer aku nyanyi lgu ni semangat sket kan??...sgt serius...itu yg aku dpt rasa time 2....tambah plak ada video kat dpn...dah mcm karok dah,huhu...last song,lagu UiTM Di Hatiku...~hati aku bertambah sayu...lirik dia yg btol2 mnyentuh hati aku...lirik yg paling last 2 buat aku meremang bulu roma...air mata rasa nk mngalir jer....tp aku tahan,malu la nk nanges dpn org ramai...huhu...=')

watikah yang kumiliki
kan ku semat dihati
janji ku pada pertiwi untuk menabur bakti
ku sempurnakan seikhlas hati
membela negara

doa restu ayah bondaku
untukmu semua
UiTM... Usaha Taqwa Mulia...

time lirik ni kuar,ada plak video gmbr ibu bapak kat ctu...teringat pd parents aku yg byk berkorban demi nk tgk aku berjaya dlm idop...impian diorg nk tgk ank2 die masok U dah tercapai...suma ni aku wat utk diorg....tggl satu lg harapan aku,aku nk tamatkan degree aku ni dgn pointer membanggakan diorg....

aku sedih...knp??dua sem aku kat UiTM shah alam ni,pointer aku jatuh terok...dah 4 sbjk aku repeate....ape kejadah nyer???ble aku bitau diorg yg aku ada sbjk repeate,aku dpt lihat raut wajah diorg sayu...aku tahu,aku dah hampakan diorg...degree ni,dah 2 kali aku jatuh...ada 3 sem lg aku kena bgn semula....aku kena mulakan sem br ni dgn semangat yg kental...bkn senang nk naek pointer 3.0 kalo CGPA skrg 2.19 jer...terus terang aku ckp,sape2 tgk result aku mesti x caya...seriusly aku sedih sgt tgk result aku skrg....

pasni xkan ada lagi repeate!!!ini azam aku...xda lg maen2,mls2...aku kena buktikan pada parents aku yg aku blh grad degree dgn pointer 3.0 ke atas!!!GO2 chaiyok!!!

*p/s: even perjumpaan td bkn la ada pape sgt,just diorg bc kan peraturan U yg terbaru....tp impak mukadimah die 2 wat aku bersemangat semula nk blaja...thanks UiTM... =D



Lirik lagu UiTM (klik utk lihat lebih jelas...)





5 comments:

Umie Nadhirah said...

Minat Shahir ye? HAHA

Umie Nadhirah said...

So,lepas ni study smart k!

amer_hoosynie said...

Umie Nadhirah: ha ah...mnt sgt2,huhu...ye la,pasni study smart...~

p/s: smgt btol ko komen sampa dua kali,huhu...nway thanks...~ =D

Umie Nadhirah said...

aku suke baca entry orang ^^,

azarsyafiq said...

weh seyes dowh..banyak2 tmpat aku rasa lagu uitm plg best gak..first time kenal lagu tu time kat sabah (zaman kite muda2 dlu amey) da rase cam bapak style ini lagu..huhu..walopon ak da tak uitm da..tp uitm dihatiku..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails