click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Friday, July 30, 2010

LENSA BURUK, THE CONTEST : senja di UiTM Penang...~

salam suma....baru pas mkn neh...awl kan???hahaha...(awl la sgt dinner kul 11 mlm...)entry ari ni agak istimewa sbb ia khas utk satu contest yg agak menarik aku rasa...ia la,slama ni org duk wat pertandingan fotografi pkai camera mahal2....org2 mcm aku ni mana mampu beb nk join diorg...even xda camera mahal x bermakna aku ni x da seni nk amik gmbr....x caya???tgk saje gmbr d bwh ni...aku amik gmbr ni time aku amik diploma kat UiTM Penang dlu...x sangka cantik plak....so,ape lg....trus submit kat contest LENSA BURUK....

nway,enjoy...~ =D



Tajuk foto: senja di UiTM Penang...~
Model telefon bimbit: Nokia Xpressmusic 5220
Slogan:
Saya suka blog Lensa Buruk kerana blog ini melihat seni itu bukan dr segi tggi nya pixel sesebuah camera itu, tetapi dr segi bagaimana kita melihat dan terjemahkan ia dlm bentuk yg begitu indah...bg kami yg tidak mampu utk memiliki camera yg mahal, inilah platform kami mempersembahkan bakat terpendam kami ini...~

Rakan aku yg berbakat:



"IT'S NOT ABOUT THE CAMERA,
ITS ABOUT HOW YOUR HEART LOOK THROUGH IT"




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails