click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Friday, March 4, 2011

lembaga putih di seksyen8....~


salam semua...


pd 2 Mac, Rabu...terlerai sudah jawapan yg ditunggu2 utk fans Chelsea & MU...MU tunduk kpd Chelsea 2-1...bg fans Chelsea, selepas kemarau kemenangan berpanjangan, ini adalah satu hadiah yg sgt ditunggu2...pd pg itu aku dpt tdo nyenyak skali...tp sblm tu, smpat lg update status kat fesbuk utk kasi panas fans MU,huhu... (jgn mara haaa....) =D


tp bkn itu yg aku nk crita skrg ni...tp aku nk crita psl lembaga putih yg aku nmpk pd pg tersebut...dlm keadaan mngantuk, aku cba gagah kan diri utk tunggang moto blk ke rmh...even rmh hanya x smpai 100m pon, tp rasa mcm jauh jer....


ondaway blk tu, kami lalu dkt dgn sebuah masjid...kalo korang pnh g sek8, korang mesti prasan masjid ni....dlm keadaan mata yg x brapa nk bkk, seimbas lalu aku ternmpk spt lembaga putih....tiba2 degup jantung kencang....aku pandang skali lg....mmg btol, spt perempuan yg memakai pkaian putih...aku cba ingat kembali mana taw time tu mlm Jmaat ke...tp setahu aku time tu mlm Rabu....pe kejadah nyer antu kuar ari Rabu?? overtime ke hape???


aku bingung......dan trus bingung.....yg buat aku tambah bingung, sepanjang perjalanan aku nmpk kelibat perempuan berbaju putih berulang2....aku makin cuak....~


x lme pastu, aku nmpk plak lelaki berkopiah....pikiran aku makin celaru....ahh sudah....sampai kat rmh baru aku sedar, jam menunjukkan hampir jam 6pg...


rupanya lembaga putih td tu pakcik2 & makcik2 yg g masjid utk solat Subuh...hmm....~



*p/s: bikin suspen je,huhu...~


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails