click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Sunday, June 6, 2010

medan mat sempit bertukar jadi xtvt kebajikan??...~

poster Pekan Frinjan Januari lepas...

salam...slamat mlm...mmg mlm je kan kalo aku post,huhu...kalo siang mmg otak aku beku,x taw nk tulis ape,huhu...tdo 3 4 pg,bgn kompem2 nk dkt tghari...mana x jam pala otak,hahaha...besenyer kalo sblm ni entry aku asik ceramah je kan??so, mlm ni aku nk korg lebeh santai sket...

td,dlm lebeh kurang pas isyak member2 rmh aku ajk lepak luar...time tu aku tgh dok sedap2 lyn facebook...tp memikirkan mmg aku akan kena tggl sorg dlm rmh tu,alang2 baek aku join,rmh kitorg ni agak haunted kalo tggl sorg2...x tipu der...aku dah kena kaco,member aku lg la slalu kena...mcm2 cte aku dah dgr,tp mls nk cte skrg,nnt lari dr tajuk plak kan??so,ape lg,aku pon trus tutup lappy join diorg,huhu...

sampai kat dataran td,ingat nk tgk mat sempit beraksi bersama moto2 mereka...tp tetiba ada show Pekan Frinjan...ntah le,aku pon br 1st time dgr psl menda ni...katenyer bertemakan Rumah Hijau...bagus la kalo cmtu,mmg aku ni pon sgt sensitif dgn alam sekitar semenjak dua menjak ni,huhu....time tu ada jgk bacaan sajak dr muda-mudi & YB Elizabeth Wong (yg panas cte die kat Parlimen tu,huhu...)....ramai gak artis2 br nk naek perform...yg aku ingat ada vokalis Astrella perform skali....n x lupa jgk pd Damian,Kyoto Protocol,Part Time Lovers dan ramai lg la...aku x ingat sgt,maybe diorg xda x factor kot,bese2 jer,huhu...

tp yg plg aku ingat sampai skrg,band Primary dr Kuala Lipis...mati2 aku ingat mmg diorg dr KL,huhu...jahat nyer MC,haha...tp lagu diorg yg plg x blh bla, PADLI PENGGODA...mmg agak nmpk kelainan di situ...lirik die yg simple walaupon vokalis agak2 hancor,huhu...(sori der,aku ikhlas ni...baiki lg vokal anda..) lirik yg aku ingat sampai skrg -->bibir merah cherry melati,bla...bla...bla...woouuhhuuu!!!! mmg muka yakin je diorg ni,huhu...pape pon salute la kat korg,ada gak ank Pahang perform td...tp der,aku konfius satu jer...ble mase Kuala Lipis jd Kota Raya??(aku ada dgr dlm lirik korg...)huhu....

pape pon,aku tulis ni bkn nyer nk kutuk sape2,just nk kongsi keseronokan kitorg td....ape yg penting objektif diorg ni sgt bagus,meningkatkan kesedaran org ramai kpd pentingnya menjaga alam sekitar ni...korg blh follow xtvt diorg ni tiap bulan....nk tau lebeh lanjut tentang xtvt mereka,sila search Pekan Frinjan kat facebook...salute sama korg!!!!

GO GREEN,yeah!!!
Challo Betey!!! =D




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails