click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Thursday, January 13, 2011

staff terbaek UiTM...~


salam semua...

sblm ni ramai yg cukup rimas & fobia ble berurusan dgn pihak atasan... pejabat fakulti dianggap sbg neraka... kompem ble masok kena maki hamun... mcm2 hal... diorg pon bg mcm2 alasan... kalo blh dielak, mmg diorg xmo masok pejabat fakulti...

aku ckp cmni, sbb aku antara student yg kerap kluar masok pejabat fakulti... dah menjadi tanggungjawab aku sbg wakil klas, mcm2 urusan nk kena settle kat dlm tu....

kalo ikotkan sahsiah rupa diri, aku mmg xda masalah... aku bkn jenis yg suka dressing pelik2... tp kalo berurusan tu, mmg aku byk kali kena maki hamun or kata2 sinis yg boleh buat "makan dlm"... just pekak kan telinga... pedih... tp dah diberi tanggungjawab, kenalah tahan...

kalo sebut saja pak guard or staf pejabat, msg2 dah kerut dahi... dlm kepala cba mngingati peristiwa hitam msg2... tp semua tu korg ketepikan ble berurusan di pejabat Fakulti Kejuruteraan Awam, tingkat 7, bangunan menara 1....

ape yg aku mngarut ni?? ada ke staf yg baek wujud di universiti??... jawapan aku, ADA!!! aku dgn berbesar hati memberi Anugerah Staf Terbaik UiTM utk tahun 2010...

siapa?? siapa?? jom kte tgk gmbr2 mereka...~





Anugerah Staf Terbaik UiTM 2010

darisudupandanganpaksi-Z






haa...knl x?? kalo korang dak2 Kejuruteraan Awam kompem korang kenal pnya... tu pon kalo korang penah pegi pejabat la... 3 teratas dr gmbr ni, diorg antara staf yg berada dibarisan hadapan sblm student2 berurusan dgn Pegawai Atasan...

yg no 4 tu, Pn Kamariah... satu2 nyer staf yg akan melayan beratus2 student tiap hari ble ada masalah dgn pendaftaran subjek atau berkenaan subjek....

nmpk mcm remehkan?? bygkan ble tiap kali start semester, beratus student kluar masok pejabat... org pertama student cr, mereka ni la... dats why la sesetgh staf kdg2 mudah memaki hamun student... sbb diorg tersgt la penat melayan karenah korang2 ni...

korang pon satu, masok pejabat dgn keadaan selekeh... mcm nk pergi konsert... baju pelik2 & suar jeans koyak sana sini... mmg korang cr nahas ble selisih dgn pegawai atasan... suatu hari nnt, kalo korang pegi kerja dgn pakaian cmtu, mau kena tendang dgn bos ikot tingkap...

apa beza mereka di atas dgn staf laen?? sgt berbeza... mereka masih mampu tersenyum & memberikan layanan 5 bintang kpd pelajar walaupun pape keadaan skali pon... aku tabik kat diorg ni... x pernah aku jmpa staf sebegini BAGUS....~

TAHNIAH aku ucapkan kpd mereka di atas... kekalkan prestasi anda... kpd staf2 laen, cba perbaiki lg... murahkan senyuman ble berurusan dgn sesiapa walaupun student... ble korang hormat kami, kami tentu hormat anda...~

p/s: mungkin student yg kita hina & maki hamun itu bakal menjadi bos kita suatu hari nnt... masa tu dah terlambat nk mnyesal~

2 comments:

Ecah Shafiee said...

betul..den kono saman =(

amer_hoosynie said...

padan muker...haha...

aku pon pernah kena saman... 1st week sampai uitm,huhu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails