click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Monday, September 13, 2010

aku dah serik...~


salam semua....lapa la plak perot pg2 buta ni...td time kuar xda rasa pape pon...yela, dok asik gelak2 dgn member2 kamcheng...dah la aku ni slalu sgt x blk Temerloh ni....sampaikan kena cop "lupa daratan" dr member2 aku...x pe la, nk wat cmna....bkn x nk blk, mase je x mngizinkan... time aku sibuk dgn mcm2 keje, diorg blk...time aku free, diorg plak ada keje...time2 cuti pjg ni la br dpt tunjuk muka...ape nk buat, naseb badan...~

nk d bandingkan dgn member2 len, mmg yg ni la yg terbaek... kenal dr kecik lg... ada yg aku knl dr zaman skolah rendah lg... dh mcm adik bradik belaka... xda tacing2 kalo bercakap... biar mulot longkang, trima je... mungkin ari ni kena bahan, esk lusa kita plak bahan diorg plak, btol x??

knp aku ckp cmni?? suma ni sbb dah byk kali aku terlepas ckp ble aku dok lepak2 dgn member2 aku yg aku knl kat U, lebeh2 lg dak2 rmh sewa aku... mungkin diorg x knl aku yg sbnr nya... mungkin diorg x paham ape yg aku cba sampai kan... hasilnya?? mkn dlm la... padahal nk gurau2 je... xda niat pon nk saket kan ati....

lebeh2 lg kalo bergurau kat fesbuk... even satu rumah pon, nk gak bergurau dlm fesbuk... alamatnya, laen aku nk ckp, len plak die paham... haih...~ mntk maap byk2 le... x bermaksud pon nk wat cmtu, tp kalo menda nk jd, nk wat cmna lg... aku dah serik... len kalo xmo gurau2 dlm fesbuk lg...nk gurau2 biar depan2...

mungkin kat sane aku ni terlalu "good2" kat diorg... buat suma menda mesti nk amik kira suma org.... sampai nk msk pon nk kena tnya suma org tiap kali... pape menda aku wat pon mesti nk kena jaga ati suma org.... padahal org len xda pon amik kesah kat aku... xda pon pikir pasal ati aku... bg diorg aku ni blh trima suma 2 agaknyer... TIDAK... korang salah!!! ada kalanya aku terasa gak, pedih...~ tp aku simpan je.... ati ni mcm kena hiris dgn pisau, tp d luar muka masih tersenyum... itu suma pengorbanan.... aku trima suma itu sbg adat berkawan... ada suka, ada duka... walaupun aku rasa mcm byk duka dr suka...

ble aku terlalu "baik" dgn org, then ble aku tegor or tggi kan suara sket, ada je yg masam muka... pastu x mo tegor sapa sampai berhari2... HEY!!! come on la...~ kalo dah tegor 2, ada la something x kena... bkn nk bebel suka2... aku taw ramai antara bdk2 bujang ni time sblm masok U, dok rumah goyang kaki... suma mak buat...then, ble dok rmh sendiri, suma tunggang-langgang!!!! aku cba betolkan keaadaan... aku time kecik mana da dpt suma 2... aku dr kecik dah kena ajr berdikari... mak aku kerja, mana sempat die nk wat suma... jd sbg ank2, kami kena tolong die...

mesti ke ble org ckp rumah bujang, mesti rumah mcm tongkang pecah?? x semestinyer... kalo dah set minda mcm 2, mcm 2 la jd nyer... jgn hairan la ble cr rumah sewa, ble owner offer fully-furnished, mesti kat bwh skali 2 die letak note "perempuan sahaja"....knp?? sebab "kebanyakan" lelaki x pandai urus diri... nk urus diri pon hancor, inikan nk urus rumah 2... dats why ble rumah bagai istana d berikan kat laki, ble d pulangkan kat owner slps 2 3 taun jadi rumah hantu!!!

okay2, cukup... mls nk bebel byk2 lg... nnt ada plak yg trasa ati...serik2~ pasni kalo nk bercakap kena kasi filter dlm otak 2 3 ratos kali... biar kuar dr mulot yg "nice2" blaka... x ske la tgk member2 masam muka... x sng duduk btol.. tp sape2 yg gatal bc dlm blog aku ni, kalo terasa tanggung sendiri la, huhu...

p/s : berkawan biar seribu... br kita taw yg mana KACA, yg mana PERMATA... yg mana SAHABAT, yg mana KAWAN...~




2 comments:

eDdY said...

aq setuju ngan ko mir..
bukan per...
member2 u ni x kenal kiter sgt...
x macam member2 dari zaman sekolah...
aq pon penah kena gak camni...
mmg mkn dlm la..
tpi tu la...kite niat baek..
xper la mir..sabar jer banyak2...

amer_hoosynie said...

hmm...~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails