click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Saturday, September 11, 2010

jgn baca kalo ko bkn kwn aku..!!~

(gmbr hiasan semata2...xda kaitan aku blk kg nek flight,haha..)

salam semua... Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin...~ mntk maap byk2 kalo aku ada terkasar bahasa, tersalah kata...x bermaksud pon, itu cma kekurangan aku sbg sorg manusia...

aku rasa raya taun ni mcm len sket, rasa lebeh berharga dr dlu2...mcm2 perkara dah berubah...semuanya ke arah kebaikan...alhamdulillah~

p/s: sori sbb tulis sket je kali ni, aku pnt br blk dr kampung kat Johor....esk lusa kalo dah free aku tulis lg yea...hehe...daa..~~

2 comments:

M4ng said...

selamat hari Raya! klu begitu baguslah semua kita menginginkan kearah kebaikan! semoga raya kali ni tebaik dan memberi banyak pengajaran!

amer_hoosynie said...

selamat hari raya Mang!!! =D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails