click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Thursday, September 23, 2010

aku yg sgt busy...~

salam semua...dah lme x membebel kat cni...kalo ada pon dlm bentuk puisi..ntah la, sape yg ajar aku men2 puisi ni,hak3..~ mggu pas raya ni mmg busy dowh...jumaat ni klas aku & klas satu lg ada wat site visit kat Melaka, N9 & Johor... aku sbg klas rep kena la uruskan pasal dak2 klas aku... mmg kePENATan nyer x terkira la...

byk yg nk kena setting...takot nnt time site visit kelam-kabut... nnt sape yg d persalahkan?? aku jgk...~ yg x blh bla smlam la... tetiba ada request dr dak2 klas aku nk wat button badge plak... aku dah mula terbayang yg suma 2 aku kena tanggung... adoi...dah la tggl bpe ari lg nk g... aku pon dgn redha trima je la... tp dgn syarat design kena org len wat kan, aku just g survey tmpt nk wat badge je...

blk je dr klas aku trus aku jmpa klas rep satu lg... kate nyer nk briefing sket pasal tentatif... ada dlm sejam gak ar... aku usulkan pasal cdgn wat badge 2, die ok je... then aku trus bergegas blk coz nk g survey kdai wat badge 2...sampai luar pagar U, tetiba hujan rintik2 dah... ah, sudah... dr plan nk ke Plaza Alam Sentral, trus melencong ke mcD... itu je yg terdekat... terpaksa la lunch sorg2 kat ctu... dgn jaket civil x d tanggal lg, aku lepak ctu sampai hujan reda... lame gak ar... mcm org mengong je duk sorg2 kat ctu, adoi...

pas hujan dah mula reda sket, aku pon redah ke Plaza Alam Sentral... keBASAHan jgk la... mcm td gak, jaket civil still lg kat bdn... nk tggl letak dlm beg x blh, jaket dah basah... nnt basah la suma buku2 aku... jd terpaksa la pkai je... dah gaya bdk U sesat masok mall dah,huhu...

then dah agak lme kat ctu, aku grak plak ke PKNS... hujan still lg trun... aku dah mmg xda mase time 2... dgn berbekalkan jaket civil aku 2, aku jd kan die payung aku,huhu... mmg ari 2 jaket aku 2 byk berjasa... mmg berguna la, bkn stakat blh pkai utk ke klas, tp blh d gunakan sbg payung ye adik2,hahaha...

semakin aku redah hujan, semakin basah jaket aku 2... hmm, naseb ko la jaket...kat PKNS 2 ada la beberapa kdai aku usha... mcm2 harga, tp suma lebeh kurang je... pas aku rasa dah ckup kdai aku usha, aku pon blk rmh... nk mntk member aku tolong design kan badge 2...

spt biasa, aku kena redah hujan lg skali... sbb moto aku parking kat Plaza Alam Sentral...dgn keadaan basah2 lembab 2, aku pon blk rmh...sampai je rumah, spt biasa, hujan pon berenti... mmg Wakenabeb...ini kali kedua aku kena...kelmarin pon kena jgk... ntah la, dah naseb~

ptg 2 skali lg aku kena jmpa klas rep klas satu lg utk bincang sket pasal site visit... sblm pegi, aku kasi bgn member aku yg dah pon sedap tdo lena... design badge kena hantar ptg 2 jgk, jd terpaksa la kejutkan...kesian plak, tp nk wat cmna kan??

then aku trus blk semula ke fakulti utk jmpa klas rep klas satu lg 2... sambil aku tggl kan member aku yg tgh design badge d rumah... seb bek la aku ada amik email kdai badge td, so aku hantar design by email saje... settle suma masalah...~

p/s: ble dpt tolong & gembirakan member2 itu adalah kePUASan bg aku... =D




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails