click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Saturday, October 9, 2010

skodeng list...~

salam semua...

semenjak dua menjak ni...trasa mcm xda masa nk menulis...kalo bkk blog pon, asik SKODENG blog org je...pastu dah...payah btol jari ni nk menaip...kalo dlu kemain lg rajin...mungkin keadaan aku skrg yg selalu sibuk buat kan aku x menulis lg...kalo ada pon, jarang sgt2....itu pon kalo aku dah bengang dgn somebody, then aku tulis dlm blog...dats y entry sejak kebelakangan ni asik2 meMAKI org je,huhu...

mungkin juga gara2 web gengblogger yg d hinggapi MALWARE, then terpalit pd blog aku, reader2 len takot nk masok blog aku...DAMN!!! aku pon x reti cmna nk buang menatang ni....kalo nk buang VIRUS dlm laptop reti la, kalo dlm blog x penah lg...haishh, serabot tol la...

dulu...aku rasa aku tulis blog mcm SYOK SENDIRI...mungkin antara faktor aku kata cmtu sbb bilangan followers aku yg dr dlu x bergerak2,huhu...asik 31 je, ntah ble nk naek,adoi...ditambah lg dgn jumlah komen2 yg terlalu sedikit, buat aku rasa mls nk menulis...itu dulu...sekarang laen sket...pemikiran cmtu semakin hari semakin luput...KENAPA??haa...

even blog aku ni x ramai followers, tp ada ramai SILENT READERS....kdg2 aku tersenyum sendiri...ada jgk org nk bc blog aku,haha.. antara sebab aku ckp cmtu:
1)-kalo aku lepak2 kat rmh, ada je dak2 rmh aku ni tnya pasal entry aku...kat ctu aku dah dpt detect mereka ni senyap2 bc blog aku,huhu...(kantoi..)
2)-kalo lepak2 kat kampus, kalo aku tegur member2 aku kat sana, diorg mesti tnya sebut nama blog aku...(owh,terharunyer...~) =D
3)-paling aku x percaya kazen2 aku pon tersenarai dlm silent readers ni...haha...
4)-tiap kali aku login blog ni, aku akan semak senarai visitor kat Live Traffic Feed...ada antara lokasi yg aku tahu siapa...even xda nama kat ctu....hehe

pasni siapa??makcik aku??atok aku??(kalo beliau ada tenet la...)parents aku??(kalo diorg pandai bkk blog,huhu...) sape2 je la...aku x kesah...yg penting aku tulis ni IKHLAS...

at least aku menulis bkn utk meraih traffic dr pembaca...aku tulis ape yg aku mahu, bkn copy paste dr tempat laen, then jd kan tajuk sendiri...DAMN!!! org cmni xda maruah...sekurang2 nyer kalo nk kongsi something dr blog laen, letak la link...LOSER!!!

aku tahu, ramai yg buat blog ada tujuan tersirat...dlm ank mata sentiasa ada huruf S berpalang ($$$$) kan?? duet dr Nuffnang 2 hanya sampingan...bkn tujuan utama, korg kena perbetulkan suma 2...br2 ni aku dpt email dr Nuffnang (aku percaya blogger2 len pon ada dpt gak..) diorg dah sound blogger2 yg men click2 iklan ni...

aku pon antara manusia jahil men menda2 ni dlu....itu dlu kay...ble aku pikir2 kan blk, mcm hilang nikmat menulis blog kalo berjam2 d habiskan g blog2 yg x tahu ape isi nyer, just click iklan then tggl kan komen utk balas click...WAT DA HELL~~

skrg aku x buat dah...aku cma jd kan blog ni sebahagian dlm hidup aku...utk mereka2 d luar sana KENAL siapa aku dgn lebeh dkt...dan tahu ape yg mereka x tahu...

p/s: 1 lg perkara aku buat ble login blog, cek duet nuffnang,hehe...aku sentiasa tgk peningkatan SEDIKIT demi SEDIKIT...biarlah SEDIKIT pon, tp rasa ada kePUASan d ctu...(at least aku x men tipoo...) =D

2 comments:

Ms. Qhayal said...

adakah aku tergolong dalam golongan silent readers?

amer_hoosynie said...

aren: ko terkeluar dr senarai silent readers sbb komen ko dah melambak kat cni,haha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails