click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Thursday, November 11, 2010

artis Malaysia kalahkan populariti Justin Bieber...~



salam semua...

haaa... jgn korang ingat artis M'sia ni cikai suma... korang ingat artis barat tu suma hebat sgt ker?? ckp pasal Justin Bieber, sape x knl kan?? nk2 lg gurlz... muka jambu gituuu...

aku dlu mana knl dgn mamat jambu ni... pas member aku post kat fesbuk, br la aku tahu kewujudan die ni... mula2 mcm plik, tp lme2 mcm layan plak lgu die ni... ari2 dok maen lgu die kat laptop aku....

ITU DULU!!! sekarang tidak lagi...~ skrg Justin Bieber ada pencabar yg terSANGAT hebat!!! sekali aku dgr lagu ni, trus aku minat... hari2 aku pasang sampai la hafal setiap bait2 lirik die...

tp ape yg penting die ni artis MALAYSIA!!!

mesti korang x sabar2 nk taw siapa yg aku maksud kan, betul?? jgn gelojoh, jgn ketar2... mari sama2 kita perdengar lagu die ni...

JOM usha!!!

klik di sini --> artis Malaysia terHEBAT!!! (aku malas nk upload kat blog, trus ke YouTube k..)











artis terhangat!!!!


haaaa..... cmna?? menarik?? rasa2 Justin Bieber blh cr mkn x?? hahaha.... =D

p/s: kalo korang rajin bkk fesbuk, mesti korang ada nmpk video ni...





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails