click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Tuesday, November 9, 2010

entry khas utk mereka yg repeat subjek...~

salam semua...

sbnr nya menda ni setepek kat muka aku jgk,haha... dah lali bab2 repeat subjek ni... bkn lembab, tp xda luck... kdg2 kita dah smgt, lecture plak x ngam... kdg2 gap exm yg terlalu dkt buat kita xda mase nk wat persediaan rapi.... SETUJU??


pedulikan semua itu!!! x penting pon... yg penting kita sentiasa bersemangat nk teruskan perjuangan... pepatah ada mnyebut "gagal sekali bkn bermakna gagal selamanya..."... pepatah AKU mnyebut "gagal sekali APAada hal??"......


dalam entry yg lepas yg bertajuk bakal engineer...~ aku ada mnyatakan yg aku x kesah org nk ckp aku ni bdk malas, sbb aku byk kali repeat... mmg aku mls pon, ske study last minit... nk wat cane kan, last minit baru nk dtg semangat...


tp korang jgn rasa down sampai nk bunuh diri ble repeat subjek ni... drpd bunuh diri, baek korang bunuh nyamuk kat rumah aku ni ha... ada gak pekdah...~ ari ni aku nk bg korg semangat utk terus bangun dan pecut meninggalkan "budak2 pandai" ni...hak3~


jom usha!!



tengok!!! kan aku dah ckp... hidup ini spt roda... hari ini kita berada d bwh rakan2 kita... ble "roda" sudah bergerak, kita akan berada d atas...


come on la guys.... korang gagal exam je pon... bkn gagal dlm hidup...~



p/s: gagal mengajar erti kehidupan... ble kita sentiasa berjaya, kita x kan terpikir suma ini...~

*sumber dr fesbuk member kpd member aku...

9 comments:

Nur Areefah said...

betul tu..walaupun masih tak pernah alami, harap dijauhi..apa pun, dapat bonus apa yang kita belajar kalau kena repeat tu..sometime tengok kawan2 yang repeat, mereka makin semangat. dan dapat A seketul tuuu..sungguh best..

amer_hoosynie said...

org yg repeat sbjk akan belajar lebeh dr org x repeat (2 sem)...lg 1, die ada pengalaman utk 2 org lecturer...so, pemahaman die LEBEH dr org x repeat...~

ini personal opinion dr aku selaku ahli2 kelab repeat,haha...

www.dunialandax.com said...

I LIKE THIS SO MUCH!hahahkx~

SYED FAHAD ALKAFF said...

bro. aku pun in the same club mcm ko.
btw, aku pun pegang beberapa prinsip yg buat aku terus go on in life.


''I've been up and down and over and out,
And I know one thing,
Each time I find myself laying flat on my face,
I JUST PICK MYSELF UP AND GET BACK IN THE RACE.
THATS LIFE :)) ''

and one last thing, FALLING DOWN DOESNT MEAN DEFEAT. DEFEAT IS WHEN U REFUSE TO GET UP!

ok bro, goodluck! takecare! :))

amer_hoosynie said...

encHIx laNDax : pembakar semangat ni.. =D

SYED FAHAD ALKAFF : jgn mudah mngalah, terus berusaha sampai ke garis penamat... =)

Anonymous said...

apis : tiba2 aku terbaca post ko ni.. pergghhh.. terbaek la bro!! aku percaya dgn prinsip tu.
Remember, believe yourself is the main key of success in life!
Gud Luck n teruskan mengejar impian.

amer_hoosynie said...

tiba2 ek??haha... tq2... =D

Sleepy Panda said...

buat pertama kalinye aku sokong kata2 anda, mer! Go Go Budak repeat! *sbb ak pon penah repeat..hehe
tp at least,semangat belaja tetap ade dr, budak yg cerdik xpenah repeat, skali fail, trus nk bunuh2 diri,berenti study sbb malu..ape kes?? jenis xleh trime kesalahan sndri...ish ish ish~

Hud said...

hahahaha...
terbaek!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails