click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Monday, November 1, 2010

mamak hatrik!!!

salam semua...

pengenalan:
korang ingat player bola je boleh hatrik?? korang salah!!! mamak pon boleh hatrik!!!

bukti:
"order macha...",kata mamak freshie... "coke satu, nasik goreng cendawan satu...",balas aku...

*sambung borak...(bla....bla..bla..)

agak lama menunggu order yg x sampai2, aku panggel si freshie td... "mana nasik goreng??",tanya aku utk kepastian... mana taw lupa plak kan..."itu tukang masak keluar beli barang...sikijap aaa...",balas dia selamba...

1- Kesalahan kali pertama
aku sambung borak lg... x lama pastu nasik pon sampai...."ble mase plak aku order nasik goreng cina?? cendawan jd 'cindawan' ke hape??",tanya aku pd member2 laen... gelak kami sinis... mmg aku dah agak, kalo org baru mmg cmni.... xpe, bg die peluang...

"anney, saya order nasik goreng cendawan, bkn nasik goren cina...",kata aku...."aaa, sikijap...",die blk semula ke tmpt masak buat order baru... mungkin die sedar kesalahan beliau...

"macha, cendawan habis....",kata mamak freshie... pulak dah...~ "hmm, tukar nasik putih telor bungkus la...",kata aku... die pon beredar semula ke tempat masak...

sambil2 tu aku mengangkat tgn berdoa supaya mknan plik2 xkan sampai...

2- Kesalahan kali kedua
kami sambung lg perbualan... agak lama jgk menunggu, nasib baek ada bola time tu... aku perhati tingkah laku 'budak baru' tu... spt die x keruan ble sedar die d perhatikan...

order sampai utk kali kedua... tiba2 kami semua gelak separuh mati... ini btol2 lawak giler!!! nasik putih + telor mata dlm bekas polisterin...~~

aku yg nk marah pon TERPAKSA gelak dlu... agak lame sesi gelak ketawa... aku pon mls nk cr pasal lg, trus bgn bawak benda td ke tempat masak...

"bang, saya order nasik putih telor bungkus, ini yg sampai bang...", gelak sinis aku... tukang masak sudah dpt hint ape yg SEPATUT nyer die masak...

aku kembali ke meja sambung gelak,hahaha...

3- Kesalahan ketiga
kami sambung balik menonton bola dek kerana iklan Raja Lawak sebentar td... sedang kami asyik menonton bola, tiba2 order sampai... kali ni die xda tggu dah, letak trus blah... malu dgn kami mungkin....

tp mmg beliau d takdirkan utk jd 'bahan' mlm tu, kami gelak utk kali ke-3... mana kan tidak, order dah betol, tp die bantai bungkus jgk... haddoii...~

aku bungkus jgk mamat ni karang... ni nk suruh aku mkn kat rumah ker?? bola x abis lg ni... x pon beliau malu kalo aku mkn kat ctu...

haaiiihhh.... naseb badan...~

p/s: terpaksa la aku order kali ke-4, kali ni aku order pinggan + sudu... hmm~




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails