click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Thursday, August 12, 2010

amoi comel...~


salam suma...haa,time2 pose ni la nk jmpa entry aku siang2...ade baik nyer ade blog ni, xda la seksa sgt perot tahan lapar....blh membebel kat cni....sedikit sebyk blh lupakan lapar 2...huhu...now xda org kat tgkat ats ni, suma kuar g bazaar ramadhan....aku pas klas td dah singgah bli mknan kat bazaar ramadhan kat kampus...blh tahan....byk gak ar pilihan, org pon x ramai sgt, so blh la pelan2 tgk menda nk d bli...

cukup mukadimah...jom borak pasal tajuk entry ari ni...ari ni, bersamaan 12 Ogos 2010 (chewah,mcm nk wat pengumuman ape je bdk sorg ni...) aku ada appoinment fisioterapi kat Hosp. Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) Klang...kalo korg ada bc entry aku yg lepas2 aku ada cte psl aku ada sakit belakang...pas wat medical check-up, doktor bitau aku yg disc antara tulang blakang aku sudah terkeluar dr tmpt asal....so die rekemen kan aku wat fisioterapi kat hospital 2...

jd, pd hari yg d janjikan, aku pon g la hospital ari ni...pas dftr, nama aku pon kena panggel... aku pon masok dlm...sorang amoi depan aku...comei gila...die pon suh aku duduk...suh aku isi form utk pesakit baru... then die mula soal siasat latar belakang aku supaya die dpt tahu punca aku dpt sakit ni...(mcm pesalah plak rase,huhu...)

then die suh aku masok dlm bilik pesakit...ala mcm tmpt yg ada katil & langsir kena tarik 2...die suh aku baring...aku dah mula pikir laen,hahaha....(bulan2 pose pon wat keje x berfaedah....)die suh aku angkat kaki seblh...nk tgk aku ada rase sakit ke x....then sebelah kali lg...dua2 xda pape rasa...

then die suh meniarap...paling aku x blh blah,die suh aku bkk seluar....(gila ke hape...) dlm pala aku dah pikir mcm2 dah time 2...pahala dah makin berkurang,huhu...die tgk aku mcm cuak je, die pon kate,"kasi longgar saja maa, jgn buka...."tersenyum sinis die...aku pon makin malu2...(mcm haram perangai...~)aku pon meniarap blk....die tarik suar aku ke bwh sket....wah,berpeluh2 aku dow...mengenangkan hari pose je ni, kalo x...(ntah ape akan jd, korg sambung sendiri,huhu...)then die tarik baju aku ke ats....nmpk la perot aku yg boroi ni...ala,malu nyer....seb bek la die nurse, kalo x dah lame aku pindah rumah,haha....

then die tekan2 blakang aku...die tnya, sakit x?? sakit...~(jawab aku dgn nada kesian,haha...)die tekan lg,sampai la ats...wah,sedap nyer...(kurang lg pahala pose ari ni...)yg paling aku x sangka, blh plak die tekan punggung aku...tersentap aku, len mcm je die ni...sini sakit x???(tnya die...) x sakit, sedap....(jawab aku...xda la, juz kidding...gila ke hape,huhu...)aku ckp la x sakit...xda kaitan pon kat punggung 2,huhu...

pastu die ada ajr beberapa senaman utk aku wat sendiri kat rumah...aku perhatikan pergerakan die dgn penuh teliti...FOKUS!!!(ko tgk pe mer??haha...)xda la, aku tgk btol2 la, nnt lupa, kan dah susah...(kaver baek punyer,hahaha...)

okay, utk sesi ari ni dah abis, lg 2 mggu kite jmpa lg...(kate beliau...) xda hal la...~ (balas aku,haha..)aku pon pulang dgn senyuman yg lebar.... =D

p/s: 2 mggu dpn aku sampai on time, sesaat pon x kan lewat...!!!hahaha...




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails