click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Friday, August 20, 2010

GEMPAR : drama rompakan bank...~

salam suma...nk dkt smggu aku x menulis...sibuk barangkali...(aku pon x taw aku sibuk ke x,huhu...)mcm2 menda dah jadi dlm smggu ni...ada yg best ada yg x...tp yg penting cabaran 1 bln nasik masih berjalan lancar...(sempat lg promote,huhu..)

k la...mls nk mngomel pjg2, aku pon bkn nyer sehat sgt skrg...effect kena ujan ari 2 blm lg reda...panas suam2 kuku je bdn ni...jom kte borak2 pasal entry ari ni...

mesti korg rasa teruja nk tahu kan?? kalo korg nk tahu, time kejadian ni, aku ada kat tmpt kejadian...kalo nk d kira, aku ni saksi utama kat ctu...kalo kes ni d bwk mahkamah, mmg aku akan jd org penting dlm perbicaraan...(ape aku merepek ni...~)

pape pon jom usha gmbar2 yg sempat aku snap sepanjang kejadian tersebut..

petunjuk:
HP - helmet putih
HH - helmet hitam
TH - takde helmet

HP: ko reti ke wat menda ni, aku mcm x yakin je dgn ko…

HH: reti la, ape guna aku masok university kalo x reti wat menda ni..

TH: brape la duet ada dlm akaun ni, ntah ada ke x…~

HP: cepat sket, aku kaver ko ni…

HH: sabar la sket, aku tgh usahakan la ni…

TH: mak ai, tggl rm10 jer?? Blh kuar ke x ni??

HP: cepat la ko, kang org seblh ni prasan nnt!!!

HH: sabar la, aku bg mkn helmet ni kang!!!

TH: ala…mntk2 dpt kuar…seploh hengget, seploh hengget la!!

HP: lambat la ko ni, meh la aku buat…LEMBAB!!!

HH: ai, maen kasar nmpk?? Taw la dekan tiap sem…~

TH: menda la budak 2 ekor tu buat…len mcm jer…

HP: ko tgk ni!! Sekejap je dpt…tu pon x blh buat, x blh harap!!
HH: kerek sial ko…tampar kang!!!
TH: ish, mana duet ni, x kuar pon…~

HH: yeay dpt duet…!!! Pasni blh bli sos cili…~ =D

TH: akhirnya duet seploh hengget aku kuar gak,hehehe…


begitu la drama rompakan tersebut...(siap bg diolog lg kau,hahaha....~) xda la, ni gmbr2 member aku time diorg nk withdraw kat bank ari 2...time 2 dlm kul 2 3 pagi gak ar, so xda org...aku plak tgk diorg ni masok bank g pakai helmet, sebijik macam perompak,haha...(jahat gila aku...)jd dgn sepantas kilat aku dok tepi pintu amik gmbr gelagat diorg ni.....pas belek2 gmbr aku amik, aku rasa mcm blh wat cte plak,hahahaha...jd terhasil la Drama Rompakan Bank ini...

menda ni xda kaitan dgn yg idop atau mati...xda kaitan jgk dgn mana2 kejadian rompakan...gurau semata-mata...

harap korang enjoy kay...~

chill....~

p/s: x pasal2 member aku feymes utk entry kali ni...kena mntk royalti ni,huhu...

(jgn lupa klik iklan sblm kluar sbg tanda mnyokong karya aku...daa~)



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails