click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Tuesday, August 24, 2010

SALE MUTIARA!!!!



salam semua...dah lme aku x menulis...bz btol skrg ni...test la, kuiz la...xda mase nk blogwalking...kalo tgk blog member2 aku pon, diorg pon same....lagi lame x update blog....masing2 sibok....

haa....mesti korg x sabar nk tawu pasal tajuk entry ari ni kan?? beberapa mggu lepas, aku dgn rasmi nyer bekerjasama dgn member aku yg berada d Sabah utk wat bisnes pasal mutiara ni...ala, bisnes kecik2 jer...masih awl nk wat besar2....lgpn aku kena fokus study gak....jd x leh wat besar2 sgt....

dgn berbekalkan modal beberapa ratos...kami pon mula membeli stok permulaan....kat cni aku ada bg link blog satu lg....blog ni d buat khas utk bisnes mutiara kami ni...aku mls nk cmpur adukkan blog peribadi dgn bisnes....nnt serabut plak...

aku dah usha beberapa blog mutiara dan aku dah fikir sedalam2 nyer utk tentukan harga...ni la antara harga terbaek yg aku blh bg....kiranya antara penjual mutiara yg murah gak ar....nk challenge otai2 mmg x dpt ar,huhu....maybe ats sokongan korang, suatu ari nnt aku akan drop harga gila2 MURAH ble sumanya dah stabil...

utk permulaan ni, hanya beberapa barang sahje kitorg bli...mahal beb menda ni...untung pon x kemana pon...nk kena bayar utk shipping lagi...dats y la ada org jual mahal, sbb byk menda nk kena bayar....kalo ada kdai sendiri lg la mahal....d sebabkan x ramai org buat, jd aku amik risiko utk mulakan bisnes ni...

sokongan dr korang amat aku perlukan...~

JOM usha blog myMutiara!!!!
@ trus copy & paste link ni---> http://mymutiara-admin.blogspot.com/




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails