click...click...click...

tekan je, senang cte...~

Sunday, August 29, 2010

lecturer aku buat lawak [edisi lawak keras]...~


salam...dah lme tggl kan blog...(even 2 hari mcm lama plak...) smlam duk shopping sakan... ari ni pon g shopping lg... yela, raya dah nk dkt, shopping complex plak wat SALE... mana blh d biarkan,hahaha...(shopping ngalahkan pompuan...) dah la aku ni kaki shopping, ketar dowh...dah la sem ni aku pokai gara2 duet loan dr Koperasi yg ciput gila...bln pertama dah abis...pastu harapkan bapak aku bg tiap2 bln...smlm bapak aku br masokkkan duet utk shopping raya, mmg terbaek ah... hilang trus segala tension...hahaha...kalo ari2 cmni kan best.... (bdk ini mmg boros kay...)

dah2...cukup!! itu sahje utk mukadimah...jom bercerita pasal tajok entry ari ni...cte nyer cmni...khamis lepas aku ada TEST subjek design...subjek paling aku benci sem ni...nk kate bengap, dah 2 taun lebeh amik design...blm kira lg aku repeat...mmg aku hebat la bab2 design ni...aku taw lebeh byk dr member2 aku....(yela, asik repeat je kan,hahaha....)

tp sem ni pnya subjek design mcm hampeh je....dgn lecturer aku asik dok bercerita kat dpn....calculation sket je....kejap tulis kat kiri, kejap tulis kat kanan....pening dowh...kdg2 aku x paham ape yg die ckp...ye ar, die lecturer fundamental, byk theory dr calculation....aku bkn ske sgt menda2 cmni...dlm klas asik tersengguk2 time kuliah....dah la slalu x cukup tdo...(men fesbuk je keje,huhu...) lecturer kat dpn berceramah plak...aku dok mnyalin je ape die tulis, tp x paham pon,haha....

nk d jd kan cte, mggu lepas die bagi tahu yg mggu ni ada test...ah sudah...aku dah la sepatah haram x paham, cmna la nk jawab test nnt...tp seb bek la masok chap dpn je, aku ada la paham2 sket...jd dgn pemahaman aku yg ciput ni, aku pon study la...

mcm bese ar, sehari sblm nk test br study...(adat bdk U...)tp mlm 2 aku br abis 1 chap jer...satu lg aku smbung esk...sblm test 2 aku ada dgr khabar angin yg lecturer nk wat open book test...aku pon mmg ske sgt la...(dasar mls nk study....) study pon ala kadar je, kasi paham....step2 die nnt aku tiru je la dlm note...

test pon bermula...aku pon susun segala kitab2 utk menyalin time test nnt...tetiba lecturer aku bersuara, "close all your book, put out side...saya tahu mesti ada yg x study kalo saya ckp nk wat open book test...sbg seorang engineer, kamu mesti bersedia dgn segala keputusan last minute dr client...bla...bla..." daa....~ die ni buat lawak ke hape?? knp aku rasa mcm x nk gelak jer?? dlm ati dok mnyumpah2...

p/s: dlm dunia sebenar, kalo client mintak tukar pape pon, ade die kisah kalo kita nk bukak nota ke x?? (tahniah kpd lecturer aku sebab buat lawak, tp sampai skrg aku x blh nk gelak...)




2 comments:

eDdY said...

lawak kasar lecturer ko mir...
kalo aq mesti dah menjerit da...haha
xper2 mir..sabar jer la..
test2 pasni makesure ko score ek..(^^)

amer_hoosynie said...

eDdY : insyaallah... =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails